Lietaus vaikai, ačiū, kad atveriat mūsų širdis! 
Pagrindinis

Lietaus vaikai, ačiū, kad atveriat mūsų širdis! 

Vaiskią pavasario dieną moteris sėdi ant suolelio ir gėrisi ežero vaizdu. Akis užkliūva už nuo liepto su plonu pagaliuku „žvejojančio“ berniuko ir jį prižiūrinčios močiutės. Staiga mažylis pašoka, pravirksta, trypia kojomis ir šaukia: „Noriu pas mamą! Pas mamą!“ Močiutė reaguoja ramiai: „Tai gali bėgti. Štai mama, juk visai šalia.“ Berniukas pradeda atsargiai stypčioti per žolę, o po to žaibiškai pasuka ir lekia prie sėdinčios nepažįstamos moters. Stipriai ją apkabina ir sako: „ Labai tave myliu.“ Tada žiūri į ją taip nuoširdžiai, neatitraukdamas savo mėlynų akių. Moteris nusipurto sekundę trunkantį sutrikimą. Apkabina mažylį ir atsako: „Aš taip pat tave labai myliu. Nori, kad palydėčiau pas mamą? Tau bus drąsiau?“ Berniukas palinksi galva. Susikibę už rankų du nepažįstamieji eina 30 žingsnių.  Iki dėkingu žvilgsniu pasitinkančio svarbiausio žemėje žmogaus – mamos. Atsitiktinė moteris, palikusi berniuką saugiam glėby, apsisuka ant kulno ir nueina. Mintyse ištaria: „Lietaus vaike, ačiū, kad atvėrei mano širdį…“   „Varnų sala“ – privati mokykla Vilniuje, atvira visiems! Čia priimamas kiekvienas vaikas toks, koks jis yra! „Pasaulinę autizmo dieną“ laikau tavo delną savo delne! 

Lietaus vaikai, ačiū, kad atveriat mūsų širdis!  Skaityti daugiau

Velykų Varna sveikina su tvirčiausių margučių diena!
Pagrindinis

Velykų Varna sveikina su tvirčiausių margučių diena! 

Velykų Varna nutūpė ant mokyklos palangės, ištempė kaklą, pasirąžė ir įdėmiai ėmė tyrinėti vaizdą klasėje: „ Mano pakaušis glotnutis, o jo va su kažkokia skiautere. Aha, mano pėdkelnės klasikinės juodos, o jos – prašmatnios, raudonos. Ech, pasaulis toks gražus, kad toks spalvingas – kaip ir Velykų margutis. Apie ką aš čia dabar? Aišku, apie šv. Velykas, apie ką gi daugiau… Taigi, Mielieji, šv. Velykos – tai atgimimo, apsivalymo, šviesos, įkvėpimo ir vilties simbolis. Tai gamtos nubudimo pradžia. Metas, kai visi nusipurto žiemos snaudulį ir prisikelia naujam gyvenimui, kupinam grožio, harmonijos, spalvų žaismo… Sveikinu jus visus su šia gražia pavasarine švente! Linkiu geros nuotaikos, stiprios sveikatos, tvirtų kiaušinukų, geros varnos kaimynystės ir kad visada būtų sūrio ant jūsų stalo! Na ir „kietai“ aš čia pakranksėjau…“ Išdidi Velykų Varna pakedeno plunksneles ir  grakščiai nusklendė toliau šventę švęst. Ką čia bepridursi – protingi ir švęsdami galvos nepameta!  „Varnų sala“ – privati mokykla Vilniuje, atvira visiems! Margutis spalvotas, pasaulis – dar margesnis! 

Velykų Varna sveikina su tvirčiausių margučių diena!  Skaityti daugiau

Ieškote mokyklos? Laukiame jūsų „Varnų saloje“!  
Pagrindinis

Ieškote mokyklos? Laukiame jūsų „Varnų saloje“!  

„Varnų saloje“ laukiami visi be išimčių! Netikite? Tuomet ateikite ir susipažinkime gyvai. Mokykloje visi keliaujame link sąmoningo mokymosi vadovaudamiesi mūsų vertybiniu kodeksu. Čia kiekvienas:  Jeigu pajutote, kad tokia filosofija jums tinka, susitikim: Kelionėje po „Varnų salą“ jus lydės ir į visus klausimus atsakys mokyklos direktorė Margarita Pilkauskaitė. Labai labai jūsų laukiam!  P.S. Jei šis atvirų durų dienos laikas Jums nėra tinkamas, pildykite čia esančią registracijos formą – susitarsime dėl individualaus susitikimo.  „Varnų sala“ – privati mokykla Vilniuje, atvira visiems! Mokykimės ir aukim kartu! 

Ieškote mokyklos? Laukiame jūsų „Varnų saloje“!   Skaityti daugiau

Mama, šiandien į mokyklą eisiu su skirtingomis kojinėmis!
Pagrindinis

Mama, šiandien į mokyklą eisiu su skirtingomis kojinėmis! 

Šiandien į mokyklą mes einame su skirtingomis kojinėmis, nes vienijamės su visu pasauliu ir iš visos širdies palaikome žmones su Dauno sindromu bei jų šeimas.  Pavasarį visi esame labai pasiilgę saulės. Gaudome kiekvieną pro debesį išlindusį jos spindulėlį. Ir vis guodžiamės vieni kitiems, kad taip mažai tų šviesių dienų. Netiesa. Saulė gali šviesti ne tik danguje. Šiandien plačiai atverkime akis ir pamatykime tarp mūsų esančius, nepaprastu nuoširdumu spinduliuojančius žmones – saulytes. Apkabinkime juos iš tikrųjų arba mintyse, apsimaukime skirtingas kojines, kartu smagiai makaluokime kojomis ir šypsokimės taip plačiai, kaip moka tik jie. Pajuskime, kaip nuo to tikro jausmo nušvinta viskas aplinkui ir apsąla siela. Drauge mums nebaisūs jokie debesys.  „Varnų sala“ – privati mokykla Vilniuje, atvira visiems! Skirtingos spalvos puikiai dera! 

Mama, šiandien į mokyklą eisiu su skirtingomis kojinėmis!  Skaityti daugiau

„Varnų sala“ dalyvauja „ICF Lithuania“ koučingo kultūros integravimo projekte!
Pagrindinis

„Varnų sala“ dalyvauja „ICF Lithuania“ koučingo kultūros integravimo projekte!  

„Varnų sala“ pradėjo savo kelionę asociacijos „ICF Lithuania“ koučingo mokymuose. Šiais metais esame vienintelė mokykla Lietuvoje, dalyvaujanti šiame mokyklų-projekte. Mokymai vyks iki birželio mėnesio, o juose žinias gilins 15 mokyklos bendruomenės narių. Kodėl mes tai darome? Nes dirbame kaip vieninga komanda, mums labai svarbu rūpintis vienas kitu ir darniai judėti pirmyn. Mes drąsiai plečiame savo suvokimo akiratį, dalijamės patirtimi, džiaugiamės atradimais, aptariame nesėkmes. Būdami šiame projekte norime gauti profesionalių, kompetentingų patarimų ir konkrečių metodikų, kurias galėtume pritaikyti savo „saloje“, toliau augti ir tobulėti. „Varnų sala“ renkasi koučingą, nes į gyvenimą žvelgia kūrybiškai  Mokykla – tai mokinių ir mokytojų sintezė. Tai nuolatinis bendradarbiavimas. Žinome, jog šis procesas vyksta sklandžiai ir užtikrintai tuomet, kai, pirmiausiai, susikalba ir darniai kaip laikrodis dirba administracijos bei mokytojų kolektyvas. Todėl čia svarbus kiekvieno bendruomenės nario įsitraukimas. Pagal tarptautinį apibūdinimą koučingas – išskirtinis kūrybinis procesas, žadinantis mąstymą bei gebėjimą atrasti ir labiausiai išnaudoti asmeninį bei profesinį potencialą. Koučingo, kitaip nei psichoterapijos ar kitų mokymų, metu į iššūkius pažvelgiama kitaip, auga pasitikėjimas savimi, gėrėja tarpusavio bendravimas, šyla atmosfera kolektyve    Mokyklai „Varnų sala“ koučingo mokymus veda profesionaliausi srities specialistai   Dalyvavimą  asociacijos „ICF Lithuania“ organizuojamame mokyklų projekte pasirinkome tikrai ne be reikalo. Tarptautinė koučingo federacija (ICF) yra pasaulinė lyderė, vienijanti  beveik 37 000 narių iš 145 pasaulio šalių. Tai aukščiausi etikos standartai ir profesionaliausi specialistai. Projekto metu naudodamiesi koučingo metodika mokomės siekti trokštamų konkrečių ilgalaikių tikslų ir sisteminių pokyčių. Kadangi visų mokyklos bendruomenės narių savijauta yra labai svarbi, ieškome būdų dar jaukesniam ir efektyvesniam bendravimui ir bendradarbiavimui. Esame skatinami nebijoti pokyčių, kai reikia, užimti stebėtojo rolę arba, atvirkščiai, drąsiau reikšti nuomonę. Taip pat nešvaistyti energijos pergyvenimams dėl to, kas buvo ar kas bus, bet su komanda ir individualiai veikti „čia ir dabar.“ Mūsų dalyvavimas projekte susideda iš: asmeninių ir komandinių koučingo sesijų, grįžtamojo ryšio sesijų, tyrimų pradžioje ir pabaigoje.   Ko „Varnų sala“ tikisi po šių koučingo mokymų?   „Varnų salos“ bendruomenės nariai po šių mokymų tikisi dar stipresnio asmeninio ir visos organizacijos „vidinio stuburo“. Tobulesnio gebėjimo lygiaverčiai ir pagarbiai bendrauti, iš tikrųjų matyti ir girdėti kitą, didesnio pasitikėjimo vienas kitu ir sutvirtėjusio abipusio ryšio. Dar konstruktyviau bendradarbiauti, susitarti ir palaikyti  vienas kito idėjas bei inciatyvas. Kartu pasidžiaugti pasiektu progresu ir vienas kitu. Tikime, jog užtvirtinsime suvokimą, kad kiekvienas mokykloje yra ne tik labai svarbus, bet ir atsakingas už jos tobulėjimą bei klestėjimą.   „Varnų sala“ – privati mokykla Vilniuje, atvira visiems! Kartu veikdami  galime daugiau!  Pagrindiniai projekto partneriai:

„Varnų sala“ dalyvauja „ICF Lithuania“ koučingo kultūros integravimo projekte!   Skaityti daugiau

Ar mūsų kalba šiandien nėra pastumdelė podukra?
Pagrindinis

Ar mūsų kalba šiandien nėra pastumdelė podukra?

Kasmet minėdami Lietuvai svarbias datas jaučiamės pakylėtai. Atsigręžiame į savo šaknis, istoriją. Garsiai džiūgaujam, kad esame lietuviais. Tačiau ar tikrai? Ar pakankamai? Ar nuoširdžiai didžiuojamės savo kilme ir išskirtine kalba? Apie tai svarsto ir mintimis dalijasi Vilniaus universiteto Filologijos fakulteto Užsienio kalbų instituto dėstytoja Rasa Bačiulienė bei privačios mokyklos „Varnų sala“ lietuvių kalbos mokytojos Žymantė Kesylytė ir Asta Kasperavičienė. Nors Rasa universitete moko anglų kalbos, tačiau džiaugiasi, jog bendraudama su studentais niekada nepastebėjo nepagarbos gimtajai lietuvių kalbai. Dėstytoja mano, kad labai svarbu skatinti jaunus žmones puoselėti tradicijas bei garsinti savo paveldą. Vienas jų – amžių nugludintos patarlės. Tikėdama tuo, kad šis per šimtmečius sukauptas, nesenstantis tautos lobynas yra aktualus ir dabar, jau devintus metus iš eilės inicijuoja tarptautinį projektą. Jo metu leidžiamos dvikalbės patarlių knygos „Kol gyveni, tol ir mokaisi“. Autorė sako, kad surasti lietuvių patarlėms atitikmenų kitose pasaulio kalbose ne visada pavyksta, bet dėl to procesas tampa dar labiau įtraukiantis. Šioms knygoms iliustracijas, pagal tai, kaip supranta ir interpretuoja, visuomet piešia vaikai. Projektas įtraukia tautines mažumas, socialiai pažeidžiamus jaunuolius ir mokinius, turinčius negalią ar kitus specialiuosius poreikius, taip pat moksleivius iš 37 Lietuvos, Didžiosios Britanijos, Vokietijos, Norvegijos, Danijos, Ukrainos ir Lenkijos tradicinių, specialiųjų ir integruotų mokyklų. 2019 metais prestižinėje tarptautinėje Londono knygų mugėje projektas buvo nominuotas „International Excellence Awards 2019“ tarp trijų geriausių pasaulyje kategorijoje „Educational Learning Recourses“. Visi išleisti iliustruoti dvikalbiai patarlių žodynai jau yra pasklidę po jaunųjų dailininkų šalis Visi išleisti iliustruoti dvikalbiai patarlių žodynai jau yra pasklidę po jaunųjų dailininkų šalis, mokyklas, taip pat nacionalinių bibliotekų fondus. Na o rudenį dienos šviesą turėtų išvysti ir knyga lietuvių–latvių kalbomis. Išreiškiant vienybę su Ukraina, be išankstinio planavimo, buvo išleista ir knyga lietuvių–ukrainiečių kalbomis. Iliustracijas jai kūrė jungtinė lietuvių ir ukrainiečių vaikų bendruomenė, draugiškai gyvenanti mokykloje „Varnų sala“, bei moksleiviai iš Kamjanskės miesto Dniepropetrovsko srityje. Knygų autorė sako, kad vystant šį projektą labiausiai stebino interpretacijos vaikų piešiniuose – jie tarsi prisitaikė patarles šiems laikams. Pavyzdžiui, vaizduodami posakį „Akys didesnės už pilvą“ nupiešė vaikus, valgančius McDonald’s restorane. „Kai kuriose patarlėse vaikai įžvelgia tokių reikšmių, kurių mes, suaugusieji, negebame matyti. Tiesiog labai gilių, brandžių, neįtikėtinų piešinių yra. Dažnai mes galvojam, kad patys mažiausieji, ką girdi, tą ir piešia. Bet, iš tikrųjų, jie sugeba pavaizduoti ir užslėptą reikšmę“, – pasakoja dėstytoja ir priduria, jog įdomiausia tai, kad moksleiviai iš skirtingų šalių tas pačias patarles vaizduoja beveik identiškai. Ukrainiečių iliustracijos labiausiai išsiskiria jose dominuojančiais patriotiniais motyvais (vėliavėlėmis ar ukrainietiškais tautiniais simboliais), atspindinčiais vaikų dvasinę savijautą. Rasa sako, kad jai yra labai įdomu dirbti su moksleiviais, tyrinėti jų unikalias fantazijas, o vėliau kartu patirti džiaugsmą, kai jau gali pačiupinėti jų piešiniais puoštą, ką tik iš spaustuvės atkeliavusią, dažais kvepiančią knygą. „Kol gyveni, tol ir mokaisi. Mokymasis ir nauji atradimai vyksta amžinai. Apie tai ir yra gyvenimas. Nuostabu yra mokėti kuo daugiau kalbų, tačiau svarbiausia – labai gerai mokėti savo gimtąją kalbą. Ją mes perduodam savo vaikams. Ir taip – iš kartos į kartą. O juk pasaulyje mūsų – tik trys milijonai. Todėl turime puoselėti, mylėti, saugoti kalbą. Kalbėti kuo švariau ir taisyklingiau, o jei ją praturtinsim patarlėm, tai bus tiesiog puiku“, – šypsosi Rasa. Jauna ir energinga mokytoja Žymantė, dirbanti su 5–10 klasių lietuviukais, į ateitį žvelgia viltingai Jauna ir energinga mokytoja Žymantė, dirbanti su 5–10 klasių lietuviukais, į ateitį žvelgia viltingai, nors ir pastebi, kad kartais šiuolaikiniams paaugliams yra lengviau reikšti mintis, o ypač jausmus, vidinius išgyvenimus anglų kalba. Kartais kalbėdami jie įterpia anglišką žodį ir, paprašius, labai ilgai ieško lietuviško atitikmens. Arba skaitydami ar rašydami garsą „c“ pavartoja kaip „k“, „ch“ kaip „č“(pvz., „čarakteris“). Mokiniai dažnai sako, kad lietuvių kalba yra pati sunkiausia. „Aš džiaugiuosi, kad mūsų mokykloje lietuvių kalbai yra skiriamas didelis dėmesys. Nors tai yra nemenkas iššūkis, bet pirmiausia ieškau rakto į kiekvieno vaiko širdį ir tada „jaukinuosi“ jį, daug su juo kalbėdama įvairiausiomis temomis“, – sako mokytoja ir pastebi, kad labai nesunku atskirti pagal kalbėjimo stilių ir lygį, ar vaikas daugiau gyvena virtualiame pasaulyje, ar realiame – su šeima, draugais užsiima gyvomis veiklomis. Taip pat pastebima tendencija, kad vaikai skaito mažiau knygų. Bet tai yra dėsningas procesas –mokiniai dabar turi daug daugiau priemonių, galimybių, būdų, leidžiančių patirti įvairius nuotykius, nukeliančių į keisčiausius pasaulius. „Vaikams sunku laukti. Jie nori patirti čia ir dabar. Todėl reikia kantrybės ir nuoseklumo pratinant mokinį prie knygos – labai svarbaus savęs ir pasaulio pažinimo įrankio, mokančio vertybių ir įvairių įgūdžių. Aš skatinu moksleivius skaityti visom formom – ir elektronines knygas, raginu klausytis garso knygų. Skaitome klasėje ir balsiai. Bet galiausiai didžioji dalis vaikų, „prisijaukinusių“ skaitymą, pasirenka būtent popierinę knygą. Kartais netikėtai surastas ryšys su viena įdomia knyga pakeičia jo požiūrį į skaitymą visam laikui. Kiekvienas atvejis kitoks, kiekvieną įtraukia skirtingi dalykai. Svarbu mokytojams ir tėvams nepraleisti to momentoׅ“, – įsitikinusi Žymantė. Kartais mokiniams duris į knygų pasaulį atveria Žiulio Verno knygos, kaip, beje, ir jų tėvams ar seneliams. Šiuolaikiniai vaikai priima ir senovinių patarlių išmintį bei geba jas pritaikyti, tačiau jiems reikia paaiškinti senovinių žodžių reikšmę, „išversti“ į dabartinę kalbą. Mokytoja sako, kad mokymasis – tai vidinės motyvacijos atradimas, savo identiteto suvokimas ir kantri, rami kelionė mažais žingsniais į ilgalaikį tikslą bei rezultatus. Ji tiki, kad kiekvieno lietuvio viduje yra gimtosios kalbos sėkla, kurios nepakeis jokia kita kalba – reikia tik ją atrasti ir auginti savyje. Labai svarbu būti pilietiškam, jaustis tautos dalimi, nes tie dalykai veda į priekį. Tegul mūsų kalba būna sava, miela, jauki „Tegul mūsų kalba būna sava, miela, jauki. Mūsų pradžių pradžia ir esmė. Liaudies išmintis sako, kad „kas savo kalbą niekina, tas kitos neišmoksta“. Nuo mūsų šaknų pažinimo prasideda platesnis žvilgsnis į pasaulį, kitas tautas, kultūras. Dirbtiniam intelektui užkariaujant pasaulį mokau vaikus suprasti, kaip svarbu būti raštingam. Nesuvokę kalbos kaip sistemos, negalėsim jos toliau kurti ir puoselėti. Geras raštingumas turėtų būti kiekvieno išsilavinusio ir kultūringo žmogaus atributas arba gerbtina siekiamybė“, – tvirtina Žymantė. Mokytoja Asta toje pačioje mokykloje lietuvių kalbos moko ukrainiečių vaikus Asta sako, kad lietuvių kalbos pradžiamokslis ukrainiečiams buvo labai sunkus. Ilgą laiką nedavė ramybės klausimas, kodėl jie taip vangiai mokosi mūsų kalbos. Mokytojai teko labai nelengva užduotis – įrodyti svetimoje šalyje prisiglaudusiems vaikams, kad jiems naudinga

Ar mūsų kalba šiandien nėra pastumdelė podukra? Skaityti daugiau

„Varnų sala“ Kovo 11-ąją švenčia laisvę!
Pagrindinis

„Varnų sala“ Kovo 11-ąją švenčia laisvę! 

Mūsų privačioje mokykloje „Varnų sala“ laisvė yra pagrindinė ir svarbiausia vertybė, kurią kruopščiai puoselėjame. Tačiau kiekvienas „varnietis“ žino, kad tikrai laisvas yra tas, kuris geba jausti ribas ir moka gerbti kito laisvę. Minėdami Kovo 11-ąją, Lietuvos nepriklausomybės atkūrimo dieną, jaučiamės pakylėtai ir išdidžiai bei esame dėkingi už visiškai nerealias Laisvės dovanas ir galimybes:  Už tai, kad galima būti tokiems, kokiems ir norisi būti. Būkime – oriai, darniai, džiaugsmingai. Su Kovo 11-ąja visus!  „Varnų sala“ – privati mokykla Vilniuje, atvira visiems! Švęskime laisvę kartu!  

„Varnų sala“ Kovo 11-ąją švenčia laisvę!  Skaityti daugiau

Kviečiame išmokti origamiu lankstyti varnas!
Pagrindinis

Kviečiame išmokti origamiu lankstyti varnas! 

Lankstyti varnas origamiu labai smagu. Tuo įsitikinome dalyvaudami Vilniaus Knygų mugėje, kuomet į varnų (mokyklos simbolio) lankstymo origami technika procesą aktyviai įsitraukė ne tik vaikai, bet ir suaugę.    Kas tas origamis? Origami – tai japonų išrasta meninė popieriaus lankstymo technika, greitai išpopuliarėjusi visame pasaulyje. Tikrasis origamis ypatingas tuo, kad jis yra lankstomas iš vieno popieriaus lapo nenaudojant žirklių ar klijų. Origamio istorija siekia net VI–VII a., tačiau tikrasis jo „renesansas“ prasidėjo 1954 m., kuomet buvo išleista pirmoji garsaus meistro Akiros Jošidzavos knyga „Atarashi Origami Geijutsu“ („Naujasis origami menas“). Jo sugalvota lankstymo instrukcijų (brėžinių) sistema, leidžianti išlankstyti origamį ir nemokančiam japonų kalbos žmogui, naudojama ir dabar.  Šia tematika A. Jošidzava parašė net 18 knygų, aktyviai važinėjo po pasaulį populiarindamas origami. Ir jam pavyko –  daugybė žmonių visoje planetoje susidomėjo šiuo menu, ėmė burtis origami mėgėjų draugijos, pradėtos kurti naujos lankstymo technologijos.   Ar tik gervės? Daugeliui origamis asocijuojasi su gervės lankstiniu. Senovinėje legendoje pasakojama, kad išlanksčius 1000 gervių išsipildo slapčiausias noras. Tačiau modernus origami taip ištobulėjo, kad tokiu būdu galima išlankstyti visiškai fantastiškus dalykus, smulkiausias detales, pavyzdžiui, žuvų žvynus, vabalų ūsus ir t.t. Kaip lankstyti origamius? Origamius galima išlankstyti iš bet kokio popieriaus – paprastam lankstiniui tiks ir kopijavimo ar bet koks spalvotas popierius, o sudėtingesniam gali prireikti specialaus folinio ar drėgno popieriaus. Jei origamis nėra sudėtingas, nereikia jo lankstyti iš didelio lapo, nes jis atrodys grubiai, greitai susmuks. Popierių galima lenkti dviem būdais – į save ir nuo savęs. Yra ir trečiasis būdas – atlenkimas. Perlenkus popierių per pusę ir atlenkus, toje vietoje lieka žymė, kurią taip pat galime vadinti dar vienu lenkimo būdu, be kurio neįmanomas bet koks sudėtingesnis lankstinys. Kartais prireikia vienu metu lenkti per 5 ar daugiau linijų (gali būti net ir 10 ar 20) įvairiomis kryptimis, kol išgaunamas originalus kūrinys.  Todėl kviečiame prisijungti prie mūsų ir pasinerti į užburiantį origamių pasaulį. Kartu pasimokykime lankstyti lesančias, karksinčias ir skraidančias varnas. Vaizdinę lankstymo medžiagą galite rasti čia: https://varnusala.lt/apie-mus/mokyklos-atributika/  „Varnų sala“ – privati mokykla Vilniuje, atvira visiems! Kartu lankstyti varnas linksmiau! 

Kviečiame išmokti origamiu lankstyti varnas!  Skaityti daugiau

Atvirų durų dienos „Varnų saloje“!
Pagrindinis

Atvirų durų dienos „Varnų saloje“!

Atvirų durų dienos „Varnų saloje“! Jei esate tėveliai, kuriems svarbiausi vaiko interesai,  jei pasitikite mokykla bei nauja ugdymo ir ugdymosi paradigma, tuomet būtinai mus aplankykite! Čia saugi aplinka, puikūs specialistai, mažos klasės, jautrus ryšys su vaiku. Čia ugdoma laisvė, atsakomybė, pagarba, drąsa, kūrybiškumas. Po mažą žingsnį einame link sąmoningo mokymosi ir ilgalaikių akademinių rezultatų. Mes ne auklėjame, bet mokomės priimti kito nuomonę. Kantriai dirbam su savęs suvokimu, emocijom.  Kadangi vaikas mūsų privačioje mokykloje – svarbiausias, laiko jam skiriam tiek, kiek reikia. O laiko mes turim. Jeigu ieškote savo vaikui jaukių „antrų namų“, susitikim: kovo 12 d. 18 val. pradinėje (Didlaukio g. 69B),  o kovo 13 d. 18 val. pagrindinėje (Baltupio g. 14) mokyklose! Čia patys gyvai galėsite „pačiupinėti“ mokyklą ir pajusti jos atmosferą. Kelionėje po „Varnų salą“ jus lydės ir į visus klausimus atsakys mokyklos direktorė Margarita Pilkauskaitė. Labai labai jūsų laukiam!  „Varnų sala“ – privati mokykla Vilniuje, atvira visiems! Mokykimės ir aukim kartu!  Jei šis atvirų durų dienos laikas Jums nėra tinkamas, tai pildykite čia esančią registracijos formą https://varnusala.lt/kontaktai/pazink-mokykla/ – susitarsime dėl individualaus susitikimo. Daugiau naujienų galite rasti mūsų mokyklos Facebooke ir Instagrame.

Atvirų durų dienos „Varnų saloje“! Skaityti daugiau

Į viršų
Skip to content